وبلاگ نویسان قالب وبلاگ وبلاگ اسکین قالب میهن بلاگ
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به نویسنده خود عبید اللّه بن ابى رافع فرمود : ] دواتت را لیقه بینداز و از جاى تراش تا نوک خامه‏ات را دراز ساز ، و میان سطرها را گشاده دار و حرفها را نزدیک هم آر که چنین کار زیبایى خط را سزاوار است [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :25
کل بازدید :203700
تعداد کل یاداشته ها : 119
103/2/12
7:15 ص
موسیقی

دیدنی ترین دیدنیِ عالَم

     چه دلنشین است که ازمیان انبوه جاذبه های زودگذرفراتربروی ودلِ عاشق وشیدایت راشیفته ی آن محبوبی بسازی که همه ی محبوب هاوجاذبه ها جلوه ی دوستی وجذابیتِ اوهستند.حتی «حسِّ  زیبایی دوستی»ومحبت هم ازناحیه ی اوست تاببیندهرکسی این حس رادرراه کدام محبوب مصرف می کند.

     آری،حس های متضاددرونی،زمینه ای برای امتحان عاشقان است وهرچه درعالم هست- که آدمی رابه خودمشغول می کند-بتِ ساخته ی آن معشوق ازلی وابدی است تاببیندچه کسی این بت هاراقبله ی خودمی سازدوچه کسانی آن «بت ساز»رامی پرستند.

ای دوست،شکربهتریاآن که شکرسازد؟        خوبیِ قمربهتریاآن که قمرسازد؟

پس دیده ات رابگشای وببین که آن «دیده آفرین»،«دیدنی ترین دیدنیِ عالَم»است وبه عشقِ دیدنِ جمال او،ازجمالِ هرجمیلِ دیگری بگذروچشم ودل خودرااسیرِآن هانسازوبگذاررهاوآزادبه سوی اوپربکشی ودرکوی اومنزل گزینی.


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ وقتی مسیرزندگی درلابلای هزاران پیرایه ی غیرضروری گم می شود،ماازدیدنِ سیمای واقعی زندگی،ناتوان می شویم وعمرمان درمسیری که مطلوب مانیست،سپری می گردد.
+ سلام ازهمه دوستانی که دراین مدت لطف کردندوبرای من پیام فرستادند،متشکرم
+ سلام